Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se to vyplnilo

„Každý večer si z balíčku vytáhněte jednu kartu a snažte se během následujícího dne najít její odraz v událostech všedního života. Tak si nejlépe zapamatujete její význam,“ přeložila jsem si pracně z francouzského návodu. Udělala jsem to, a najednou jsem držela v ruce tu nejhorší ze všech karet – KŘÍŽ.

Našly si mě totiž vykládací karty Mlle Lenormand, která byla legendární francouzskou kartářkou na přelomu 18. a 19. století. Tedy přesněji jejich novodobé vydání, které však údajně přesně odpovídá vyobrazením, která byla nalezena v její pozůstalosti. Dosud jsem o nich nikdy neslyšela, ale během posledního měsíce jsem na ně narazila na různých místech hned čtyřikrát a úplně mě okouzlily. Když se mi něco takového děje, tak se tomu nebráním, protože nevěřím na náhody. Navíc nikde není psáno, že bych do smrti neměla k povzbuzení fantazie používat jiné karty než mariášové. Ovšem ten KŘÍŽ mě trošku zaskočil, i když mi rozum říkal, že je to přeci jen taková hra. Význam této karty je totiž bolest, smůla, utrpení, smutek, nehoda, oběť a dokonce i smrt. Tak snad se cestou do práce někde nevybouráme, napadlo mě ještě těsně před usnutím. Ráno jsem si na kartu ani nevzpomněla a přípravy na odjezd do zaměstnání probíhaly stejně jako každý den. Zato karta si vzpomněla na mě. Už jsem jen naplnila misky zvířatům a chystala se k odchodu. Bundu, tašku přes rameno, ještě tu krabici pro kolegyni, a když jsem se obouvala, tak jsem si všimla nachystaného pytle s odpadky. Řekla jsem si, že ho musím vynést, aby nezačal zavánět, a ještě jsem ho přibrala. Manžel už čekal před domem v nastartovaném autě a dělilo nás jen šest schodů, prosklené dveře a předzahrádka. No a jak jsem měla plné ruce, přes krabici a pytel jsem neviděla, tak jsem nějak špatně ty schody spočítala, protože jich tam najednou bylo víc, než jsem čekala a už jsem letěla. To vám byla šupa. Přes sklo jsem viděla, jak můj muž nervózně poklepává prsty na volant a nešlo mi vstát, protože jsem padla svými starými koleny rovnou na dlažbu a děsně to bolelo. Po chvíli se mi podařilo aspoň popolézt a opřít se dlaní o sklo ve dveřích. Přestal bubnovat a snažil se v šeru rozeznat, co to tam vyvádím. Trvalo mu docela dlouho, než vystoupil z auta a šel se podívat. Mezitím už se mi podařilo vstát, tak jsem se došourala k autu, a když trošku odezněla bolest v kolenou, zjistila jsem, že mám ještě obražené zápěstí a intenzivní pocit, že jsem si zlomila pár prstů na noze. Před očima jsem najednou viděla svou vybranou kartu a docela mě znepokojovalo, že je teprve sedm ráno. Co když to ještě není všechno? A také že nebylo, i když ostatní záležitosti už nebyly tak bolestivé – aspoň fyzicky. Den opravdu končil slzičkami, protože jsem zjistila, že krabice s důležitými dokumenty, které jsem si do ní ukryla, aby při rekonstrukci obýváku nepřišly k úrazu, skončila vyvezená na sběrném dvoře technických služeb. Jako důkaz, že karty Lenormand nelžou, mi to pro začátek docela stačilo. Hlavně však doufám, že ty další už budou aspoň trošku příznivější.

Autor: Mia Kobosilová | pondělí 9.12.2013 9:40 | karma článku: 9,94 | přečteno: 436x
  • Další články autora

Mia Kobosilová

Mami, pomoc, už ani Pollyanna nefunguje!

Když tohle uslyším v telefonu, je jediná pomoc – budeme si tak dlouho povídat a tak dlouho se objímat, až oči té které z mých dcer Pollyannu zase uvidí.

6.3.2016 v 13:22 | Karma: 16,36 | Přečteno: 806x | Diskuse| Ona

Mia Kobosilová

Bílá prodloužená – hořká vzpomínka na celý život

Šaty jako pro princeznu. Když si je oblékla, opravdu se proměnila v tu nejkrásnější princeznu na celém světě. Pyšná maminka chystala dceru na její první velkou společenskou událost. Obě byly plné nadšení a očekávání.

5.12.2015 v 16:35 | Karma: 26,83 | Přečteno: 2239x | Diskuse| Ona

Mia Kobosilová

Milý zloději!

Tedy, abych to oslovení uvedla na pravou míru, zatím milý, protože nevím, který z mých milých přátel jsi právě TY. A to je to nejhorší, protože je teď musím podezřívat úplně všechny.

9.11.2015 v 17:33 | Karma: 22,94 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Ostatní

Mia Kobosilová

Nyklová si nakonec také dala říct

Pane, moje žena má zbytečně vyvinuté vnímání, ona slyší, i když klesá teploměr – vyprávěl kdysi Vladimír Menšík.

13.6.2015 v 19:39 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Ona

Mia Kobosilová

Neviděly jsme se tři Vlasty

A to už je tedy pěkně dlouho – celé tři týdny. Maminka se vždycky podiví, jak to uteklo, usměje se a vezme si ode mě časopisy. Je to takový náš rituál.

17.11.2014 v 17:09 | Karma: 13,33 | Přečteno: 427x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik