Diskuse

Bezdomověci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi se tyto věci "bezdomověci" musí vyhazovat v paneláku.Ono tam to není kde skladovat.Ale v rodinném domku se často něco na něco hodí.Když jsem se oženil a koupil si rodinný domek, starší mě říkali NIC NEVYHAZUJ, SICE TO TŘEBA 5 LET NA NIC NEUPOTŘEBÍŠ, ALE JAKMILE TO VYHODÍŠ, TA ZA TÝDEN TO BUDEŠ POTŘEBOVAT.A víte, že měli pravdu.

Ano, v dnešní době lze všechno koupit, ale proč mám vyhazovat peníze za něco když to staré ještě poslouží a ty peníze mohu upotřebit někde jinde.

Ono v rodinném domku je vždycky něco někde potřeba.A tak mám sice na několika místech různé věci, ale jakmile se něco porouchá vím co kde hledat a mám to HNED aniž bych musel vážit cestu do města pro novou věc (kterou třeba nemají na skladě a musel bych 2-3  dny čekat než ji dostanou a opět další cesta do města).

Sice jsem dříve kolikrát něco hledal, ale nyní jsem si udělal seznam, kde co je a pak stačí v počítači kliknout  na hledanou věc a vím kde ji mám uloženou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik