Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, to už pak rozumím i tomu, že chlapi potřebují ty modré pilulky. Plán se musí prostě plnit.

0 0
možnosti

To jste mi připomněla jeden starý vtip, jak Roubíček potká po ránu Kohna a ptá se kam jde. "Teď jsem byl na poště, ještě musím na finanční úřad, pak zajdu do bordelu ...". "Do bordelu, teď v 9 ráno?". "No jo, ale mám já na to všechno celý den myslet. Já si to vždycky takhle dopoledne všechno oběhnu a pak mám celý den svatý pokoj".

1 0
možnosti

"dcera – třídní schůzka…", kouzelnej brouček, ta se v životě neztratí. A jen počkejte, až vám tam dopíše vašim písmem třeba "Návštěva Aquaparku", či "koupit dceři nové kozačky".

1 0
možnosti

U nás se zase neplánuje jídelníček, ale volnočasové aktivity, abychom se alespoň někdy potkali doma, nebo u sportu, nebo třeba v kině... A naplánovat si sex doporučují i sexuologové :-P

0 0
možnosti
Foto

:o)))) hezký! To už je ale asi tak trochu zoufalství, plánovat si sex. Co když zrovna nebude nálada? Nebo jsou to roboti, kteří jedou podle plánu a nálada nenálada - co je třeba, to se splní? :o)))

0 0
možnosti

O to právě jde, na náladu a nechuť se vymluví jednou jeden, podruhé ten druhý a nakonec se rozvedou ... co jsem tak četl v různých zkratkovitých článcích na zpravodajských portálech, tam, kde mají lidé hodně práce, koníčků a vůbec všeho je prostě dobré naplánovat si i sex ...

0 0
možnosti

Vtipně napsáno.

Ovšem skutečně jsou takoví šílení lidé! Brr...

0 0
možnosti
Foto

A teď si představte, že já jsem stejně kalendářovo-obrázkový typ jako Vy a manžel synchronizuje kalendáře a vyrazit mu z ruky mobil, odstavila bych ho od důležitého orgánu. To je pak veselo, když se máme sladit;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik