Diskuse

Milý zloději!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, že kdyby si tam peníze nepředávali, tak by se neztratily. To ovšem zloděje neomlouvá :-/

0 0
možnosti

I47v12o 59Ž49á46č37e31k

9. 11. 2015 18:36

Stejně jako pan Šesták bych Vás chtěl varovat před zbrklým podezíráním kohokoli. Samozřejmě nevím, jak to tam vypadalo, neznám všechny okolnosti.

Párkrát v životě se mi stalo, že jsem byl podezírán z něčeho, co jsem ve skutečnosti neudělal. Nešlo o nějaké velké a důležité věci, jen o maličkosti. Ani to nebyl ničí zlý úmysl mi ublížit, jen shoda náhod a nedorozumění. I tak to bylo moc moc nefajn, hlavně když mě podezírali lidé, které jsem měl rád.

0 0
možnosti
Foto

Jak rychle se vytratily peníze, zrovna tak zmizela i důvěra...smutný, ale častý jev.:-/

0 0
možnosti

no jo. ale pokud to nebyl uzavřenej prostor, tak to mohl uzmout úplně cizí lapka, kterej se tam třebas připlížil a vy jste si jej v zápalu boje nA HŘIŠTI NEVŠIMLI - pajdu prostě nenechávám v šatně nikdy ale spíš ji vezmu v mikroteňáku třebas pod síť

0 0
možnosti
Foto

Mě by ani nenapadlo s tolika penězi někam chodit. Když jdu sportovat, nebo do hospody, tak 1000 kč je maximum.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik