Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J70a23n 91R89ý18z44n57a16r

11. 11. 2013 13:30

:-)! příjemné počtení

0 0
možnosti
Foto

Dávám vám za pravdu s těmi obchody. Dole na Václaváku už taky není Koruna, kde si můžete koupit polévku za směšnou cenu. Na tom místě už také není příjemné posezení s horkou čokoládou a sladkou koblihou. Ani nevím, co tam vlastně teď je. Jdu někam na jistotu, ale vesměs už pozdě. A právě na Václavském náměstí sídlí už mimořádně dlouhou dobu banka, kde jsem si kdysi otevřela můj první sporožirový účet. Občas tam jdu něco vyřídit, nesnáším internetové bankovnictví. A věřte, opět mě přesvědčili, že spořící účet, kde mám uloženu mou malou jistotu, je málo výhodný a že si mám otevřít nový. Je to už asi potřetí za poslední rok. Jinak taky miluju nové, čisté obchůdky, kde majitel je skutečným majitelem a váží si toho.R^

0 0
možnosti

J82a31n 20F79r82o58l50í21k

11. 11. 2013 12:39

Člověk disponující netem si ovšem u Air banky může účet otevřít doma u komplu a nemusí poslouchat naučené řeči cvičených opic za přepážkou bývalé kavárny. Obdobně je to i u sousední mBank;-D

0 0
možnosti
Foto

Když si z nějakého důvodu potřebujete zprovoznitt prázdný účet, tak nezbývá než tam naklusat ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik