Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jsem ve sbírce několik "západních" igelitek s polonahými nymfami...jj, i tráva byla zelenější :)) R^

0 0
možnosti

P22a39v76e93l 65P17u56š

27. 8. 2014 18:15

Hlavně být TOP IN ...ale když se zeptám kde leží Benešov,  tak to nikdo z těch IN nebude vědět, že si to najde na netu . Jsou věci důležité např. jak se někdo v cizině chová a ne jak v cizině vypadá . Už jsem viděl mnoho IN co se chovají jako hulváti a né málo těch ubohých batůškářů, kteří Vás pustí do dveří nebo pomohou s kufrem do busu. Není všechno zlato co se třpití;-D

1 0
možnosti
Foto

Měl jsem k igelitkám podobný vztah. Jsem ročník 1970. Naši příbuzní ze západního Německa nám posílali balíky s použitým oblečením a samozřejmě s igelitkama. A naši aktivní celnící nám je vždy prořízli nožem, aby zjistili, zda v igelitu nejsou schované peníze....

Kdo nezažil, nepochopí...

1 0
možnosti

J10a14r40a 51R95a84n10k

27. 8. 2014 20:02

Pamatuji babicku vesici igelitovy pytlik na snuru na pradlo,  dokonce po 68. ve Svycarsku ji moje maminka obcas musela zkontrolovat suplik, kam si, nektere ukladala.

0 0
možnosti

Jenom aby se ta naše  mládeš nepotento.Máme doma to samé:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Komentáře, příběhy, fejetony...

Seznam rubrik